Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

COOKIES ON A STICK





Τα μπισκοτάκια είναι τα αγαπημένα
μου, ιδιαίτερα αν είναι βανίλιας
Η ζαχαρόπαστα στολίζει τα μπισκοτάκια
μας σε περίπτωση που θέλουμε
να τα φτιάξουμε για ένα πάρτι ή για 
βαφτίσια ή ακόμα και για γάμο.
Έφτιαξα κι εγώ με την παρακάτω συνταγή
μπισκοτάκια με ζαχαρόπαστα για τη φίλη
μου που γιορτάζει.. Μύρισαν υπέροχα κι ήταν
κι υπέροχα γευστικά!!


Τα δικά μου





Όμορφες καρδούλες! τα δικά μου τα άφησα 10 λεπτά! Κι αντί για λευκή ζάχαρη έβαλα μαύρη!




Συνταγή



Υλικά

  • 3 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1 κούπα ζάχαρη κοινή
  • 1 κούπα μαργαρίνη (μαλακωμένη)
  • 1 μεγάλο αυγό ή 2 μικρά σε θερμοκρασία δωματίου
  • 1 κουταλιά γλυκού baking powder
  • Μισό κουταλάκι του γλυκού αλάτι
  • 1 κουταλάκι άρωμα εσάνς της αρεσκείας σας


Διαδικασία

  1. Κοσκινίζω το αλεύρι με το  baking
  2. Χτυπάω το βούτυρο με τη ζάχαρη μέχρι να αφρατέψει
  3. Προσθέτω το αυγό, μόλις αναμειχθεί καλά, προσθέτω το αλάτι και το άρωμα
  4. Ρίχνω το αλεύρι κουταλιά-κουταλιά στο μείγμα κι ανακατεύω
  5. Βάζω στο ψυγείο τη ζύμη σκεπασμένο με μεμβράνη για 1 ώρα
  6. Ανοίγω φύλλο μισό εκατοστό περίπου πάχος
  7. Κόβω κουπ-πατ της επιλογής μου
  8. Μεταφέρω σε ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί
  9. Βάζω τα ξυλάκια περίπου έως το μέσο του μπισκότου, τα πιέζω με προσοχή
  10. Να μη φαίνεται το ξυλάκι από την πίσω πλευρά
  11. Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 170-175 βαθμούς για 20 λεπτά περίπου
  12. Εξαρτάται από το πάχος του μπισκότου και το μέγεθος καθώς κι αν ψήσουμε στον αέρα

                                                                                     
                                           
                                                                                          Πηγή: www.sintagespareas.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου